pope shenouda

مرحبا بك زائرنا الكريم اذا اردت المشاركه فى المنتدى فيجب عليك التسجيل او الدخول الى المنتدى اذا كنت عضو..وسلام المسيح معك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

pope shenouda

مرحبا بك زائرنا الكريم اذا اردت المشاركه فى المنتدى فيجب عليك التسجيل او الدخول الى المنتدى اذا كنت عضو..وسلام المسيح معك

pope shenouda

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى قداسة البابا شنوده الثالث

2 مشترك

يسوع عايز منك ثوانى

توتا
    عضو مبتدئ
    عضو مبتدئ

يسوع عايز منك ثوانى Empty يسوع عايز منك ثوانى

مُساهمة من طرف توتا السبت 2 مايو - 0:32:34

يسوع عايزك ثوانى تاخدنى ف حضنك عايز احكيلك عايز اشكيلك عايز اصليلك عايزك لحظة تكون جنبي اسمعنى عايز اكلمك وسمعنى ردك وصوتك

لية ياربي الدنيا كدة لية دايما بنخون لية دايما بنبيع لية مافيش صديق لية مافيش حبيب لية مافيش قريب مابقاش عندى ثقة مابقاش عندى امل تعبت خلاص

وانت ال بتسمعنى وتفهمنى وتحس بيا مش عايز غيرك جنبي دلوقتى خليك جنبي خليني ف حضنك ريحنى ياحبيبي عشان الراحة فيك

مش اعرف مال الدنيا ماحدش فاهمنى ماحدش حاسسنى الدنيا اتغيرت مش لاقى الانسان ال يكون جنبي مش لاقى الصديق ال يكون جنبي حاسس مش عاوز اعيش بجد تعبت محتاجلك اوى دلوقتى تحسسنى بيك

نفسي يايسوع الاقي حد يحس بيا ويفهمنى تعبت من الناس ال فهمانى غلط ومش مصدقانى

مين فينا قال كدة كذا مرة ومرة ومرة كلنا تعبنا من ال احنا فية واتجرحنا ومش لقين الدواء

لكن لوفكرنا شوية هنلاقي الراحة والدواء عندة

ياريت لمانتعب نشكيلة هو اول واحد وياربي كن معانا ف المحن لانك الوحيد ال هتريحنى وتكون حنين علينا بنحبك اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووى
    يارب

beshoy gero
    beshoy gero
    المديـــــــــــــــــــــــر العـــــــــــــــام
    المديـــــــــــــــــــــــر  العـــــــــــــــام

يسوع عايز منك ثوانى Empty رد: يسوع عايز منك ثوانى

مُساهمة من طرف beshoy gero السبت 2 مايو - 1:07:53

مرسى اوى يا توتا واحنا المفروض ندى وقت كبير لربنا مش ثانيه بس لكن ربنا متواضع عايز منينا ثانيه بس ...........مرسى اوى يا توتا
    توتا
    عضو مبتدئ
    عضو مبتدئ

يسوع عايز منك ثوانى Empty رد: يسوع عايز منك ثوانى

مُساهمة من طرف توتا الخميس 28 مايو - 21:57:46

ميرسى اوى لمرورك يابيشو وردك الجميل دا

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 28 مارس - 17:52:54